Razavikhorasan

اهمیت انتخاب وکیل در مشهد - خراسان رضوی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
گروه وکلای دادورزان صلح و سازش
آدرس
مشهد-
تلفن
09192329787

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir





وکیل در مشهد
گروه وکلای دادورزان صلح و سازش

باتوجه به مشکلاتی غیر قابل پیش بینی که همه ی ما در روز با آنها سروکار داریم، هر آن ممکن است هر یک از ما در موقعیتی قرار بگیریم که مرتکب اشتباه و یا جرم شویم و بدتر از آن اینکه ممکن است هر یک از ما به جرمی متهم شویم که آن را انجام نداده ایم.
در مواقعی ممکن است نتوانیم به درستی از حق خود دفاع کنیم و اینجاست که باید به یک فرد متخصص مراجعه کنیم تا در آینده پشیمان نشویم.
انتخاب یک وکیل کارآمد و خوب همانند انتخاب یک پزشک فوق تخصص کار بسیار سختی است.
همانطور که در علم پزشکی خود درمانی باعث ضرر جسمی بیمار می شود،
در مسائل حقوقی و دادگاه ها هم به دلیل نداشتن علم و دانش کافی و عدم تسلط در مباحث حقوقی موجب ضرر و زیان مالی، مدنی، روحی و… می شود.
پس بهتر است قبل از ضرر به این موارد با افراد متخصص همچون وکیل در مشهد مشورت کنید تا بتوانید در مقابل افراد سوءاستفاده گر از حق خود دفاع کنید.
بنابراین برای اینکه بتوانیم یک وکیل خوب برای خود برگزینیم باید با یکسری از وظایف و خصوصیات وکیل در مشهد آشنا شویم. با ما همراه باشید

وظایف و خصوصیات یک وکیل خوب و مورد اعتماد به شرح زیر است:

- صرف داشتن پروانه وکالت، در انتخاب وکیل متخصص کافی نیست و باید در کنار آن واجد یکسری ویژگی هایی باشد
از جمله: شخصیت و اخلاق خوب در وکالت تا بتواند به درستی از حق وکیل خود دفاع کند.

- یک وکیل خوب باید امانت دار و محرم راز موکل خود باشد . نباید اطلاعات شخصی موکل خود را فاش کند.

- صداقت و راستگویی در امر وکالت یکی از مهم ترین اصول اخلاقی وکیل در مشهد است.

- تسلط و آگاهی کامل به مباحث حقوقی یکی از ویژگی های وکیل خوب است چرا که وکالت یک حرفه دقیق و پیچیده است و ممکن است در صورت عدم آگاهی و دانش کافی، سرنوشت موکل خود را به خطر اندازد.

- یکی از وظایف یک وکیل خوب این است که تمام مسائل را برای موکل خود ساده سازی کند و او را انتخاب های بیهوده باز دارد.

- اگرچه وکالت تعهد به نتیجه موفق آمیز است، به این معنا که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع کامل و جامع از موکل خود به کار بندد، اما به لحاظ قانونی مسئولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه مورد نظر به موکل خود نمی‌دهد.


کد آگهی : 123235
بازدید : 4289
★★★★★★★★★★ 5/ 5 4289
Your رای:
جدیدترین آگهی های مشاور حقوقي در خراسان رضوی 2 مورد
بهترین وکیل قتل در مشهد

بهترین وکیل قتل در مشهد

دکتر غلامرضا میرزایی نژاد
1402/9/1 12:25:30

وکیل متخصص جرایم کیفری در مشهد قابل توجه متهمان پرونده های جنایی ، قتل ، مواد مخدر ، تجاوز ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، سرقت ، جرایم مالی با تحقیق بهترین وکیل در م…

اهمیت انتخاب وکیل در مشهد

اهمیت انتخاب وکیل در مشهد

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش
1400/8/9 10:17:03

وکیل در مشهد گروه وکلای دادورزان صلح و سازش باتوجه به مشکلاتی غیر قابل پیش بینی که همه ی ما در روز با آنها سروکار داریم، هر آن ممکن است هر یک از ما در موقعیتی قرار بگی…