Razavikhorasan

قیچی باغبانی نووا مدل NTS-2311 - خراسان رضوی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
علمایی
آدرس
مشهد-مشهد - بلوار قرنی
تلفن
05137291839
موبایل
09917964587
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ویژگی‌های قیچی باغبانی NTS-2311

تیغه های این قیچی فولادی می باشد که سخت‌کاری و حرارت داده شده اند تا مقاومت بالایی داشته باشد. روی یکی از تیغه‌ها حالت دندانه ای وجود دارد که قابلیت برش شاخه های ضخیم تر را نیز داشته باشند که با روکش کروم سخت پوشانده شده است. علاوه بر آن یک تیغه به همراه یک فنر در قسمت وسط قیچی قرار گرفته است، تا در صورتی که امکان برش آن ها وجود نداشت، بتوان از تیغه وسط برای شکستن آن استفاده نمود. در واقع نقش فنری که در این بین قرار گرفته است، برای باز و بسته کردن راحت تر و فشار کمتر می باشد که البته یک ضامن برای بسته نگه داشته فنر دارد که می توان پس از اتمام کار آن را ببندید.

1: تیغه های سخت کاری شده و حرارت داده شده
2: دارای یک تیغه و یک فنر وسط اضافه
3: تیغه دندانه دار با روکش کروم سخت
4: تیغه دارای روکش نچسب از تفلون
5: دسته آلومینیومی با روکشPVC
7: ابعاد:4×30×68 سانتی متر
8: تیغه ی فولادی
9: دسته ی پلاستیکی
10: دارای قفل

دسته های این ابزار از آلومینیوم ساخته شده است که با روکش پلاستیکی (PVC) پوشانده شده است، تا در هنگام کار با آن باعث تعریق کف دست و صدمه دیدن آن نگردد. علاوه بر آن، طراحی ارگونومیک ساختار آن سبب می شود تا در هنگام استفاده در بلند مدت، دچار خستگی فرد نگردد.
شما می‌توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین در وبسایت فروشگاه ابزار و یراق علمایی خریداری نمایید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی خرید قبل از ثبت سفارش می‌توانید از همکاران و کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای این کار تنها لازم است با شماره درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.


کد آگهی : 130206
بازدید : 836
★★★★★★★★★★ 5/ 5 836
Your رای:
جدیدترین آگهی های گل و گياه در خراسان رضوی 1 مورد
قیچی باغبانی نووا مدل NTS-2311

قیچی باغبانی نووا مدل NTS-2311

علمایی
1401/11/18 9:36:41

ویژگی‌های قیچی باغبانی NTS-2311 تیغه های این قیچی فولادی می باشد که سخت‌کاری و حرارت داده شده اند تا مقاومت بالایی داشته باشد. روی یکی از تیغه‌ها حالت دندانه ای وجود دا…