Razavikhorasan

طراحی سایت هانیساوب - خراسان رضوی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هانیه فرزین
آدرس
مشهد-آدرس : مشهد ،هاشمیه
تلفن
051-38839167
موبایل
09363982010
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

طراحی سایت هانیساوب
شرکت هانیساوب با تکیه بر تیمی متشکل از کاشناسان وب و شبکه ، حضور فعال مشتریان خود را در شبکه جهانی اینترنت تضمین می کند.
خدمات شرکت شامل طراحی سایت ، ثبت- راه اندازی و پشتیبانی وب سایت ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ، بهینه سازی سایت ، میزبانی وب سایت و کلیه سرویس های مرتبط است.
نکته ی قابل توجه این است که، تیم هانیسا وب جهت رفاه حال مشتریان، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده . تا مشتریانی که می خواهند با هزینه های کمتر صاحب یک وبسایت باشند. سایت آماده (قالب وردپرس) را بسته به نیاز خود از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند.
هدف ما طراحی سایت شما نیست ! ارتقاء تجارت شما هدف ماست .

آدرس : مشهد ،هاشمیه
اطلاعات تماس:
تلفن : ۳۸۸۳۹۱۶۷-۰۵۱
موبایل : ۰۹۳۶۳۹۸۲۰۱۰
۰۹۳۹۸۶۳۲۴۴۴
ایمیل : hanisaweb@gmail.com
وب سایت : www.hanisaweb.ir

کد آگهی : 103625
بازدید : 8792
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8792
Your رای:
جدیدترین آگهی های ساير خدمات كامپيوتر در خراسان رضوی 1 مورد
طراحی سایت هانیساوب

طراحی سایت هانیساوب

هانیه فرزین
1395/1/23 10:05:42

طراحی سایت هانیساوب شرکت هانیساوب با تکیه بر تیمی متشکل از کاشناسان وب و شبکه ، حضور فعال مشتریان خود را در شبکه جهانی اینترنت تضمین می کند. خدمات شرکت شامل طراحی سای…